באומן מפיקים לקחים מהלווית הרב וואזנר

    ישראל פריי No Comments on באומן מפיקים לקחים מהלווית הרב וואזנר
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשלמות ההכנות לקראת ה'קיבוץ' הגדול באומן. סוכני נסיעות מדווחים על גידול של 25% במכירות הכרטיסים בטיסות הצ'ארטר ועליה חדה בטיסות דרך מדינה שלישית. הערכות צופות הגעה של כ-35.000 איש.

    צוות המרפאה שבחצר הקלויז המרכזי של איחוד ברסלב באומן בראשותם תוגבר בצוות של 8 רופאים בכירים מישראל ויחד עם מתנדבים נערכים ברחבי העיירה, ומוכנים לקליטת ההמונים. ציוד רפואי במשקל 2 טון הוטס לשם כך במיוחד מישראל.

    השנה עקב שריפת האמבולנס של 'הצלה אוקראינה' בידי אנטישמיים בתחילת הקיץ, נשכרו ע"י 'הצלה אוקראינה' בראשות הרב הלל כהן מקייב בשיתוף פעולה עם 'איחוד ברסלב באומן' 2 אמבולנסים פרטיים שיעמדו הכן למקרי חירום. אמבולנס אחד מיועד לנסיעה לקייב למקרי אשפוז מסובכים בבתי החולים בקייב, והשני יהיה בתוך אומן לטובת השוהים בה.

    השנה הופקו במיוחד לקחים בעקבות אסון המדרגות בהלווית הרב וואזנר זצ"ל ולשם כך נשכרו פקחים מיוחדים שיכוונו את הקהל בשעות הלחץ דוגמת התיקון הכללי העולמי בערב ראש השנה והירידה ההמונית לאמירת ה'תשליך' המסורתי.

    ביום שלישי עם הגעת המסה הראשונה של הנוסעים לאומן נעצרו 2 אנשים עם דרכון מושחת בחשד לזיוף. הם עוכבו לשעות רבות ושוחררו בעקבות התערבות והשתדלות מאומצת של עסקנים, שהצליחו להוכיח כי הם אכן בעלי הדרכון.

    ב'הצלה אוקראינה' חוזרים ומדגישים כי בהוראת הרבנים, חובה לעשות ביטוח רפואי לפני היציאה לחו"ל, הוצאה קטנה ומזערית שיכולה לחסוך הון רב במקרה של סיבוך רפואי חלילה.



    0 תגובות